چگونه در تردز به شهرت برسیم؟

چگونه در تردز به شهرت برسیم؟

برای آنان که به شبکه‌های اجتماعی علاقه‌مند هستند، تردز یک نام جدید اما آشناست. این شبکه اجتماعی نوظهور وابسته به اینستاگرام، رکورد جذب فالوور را شکسته است. رقیب تازه‌نفس توییتر برعکس اینستاگرام، بر انتشار محتواهای متنی بنا شده است. اما به این معنی نیست که نتوانید عکس یا فیلم در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید. در واقع تردز مکمل اینستاگرام محسوب می‌شود و افرادی که با محدودیت‌های توییتر دست‌و‌پنجه نرم می‌کردند را به خود جذب کرده است. اگر شما هم یکی از کاربران این شبکه‌های اجتماعی جدید هستید یا علاقه‌مندید که یک حساب کاربری جدید در آن برای خود ایجاد کنید و با شیوه های رسیدن به شهرت در تردز آشنا شوید، این مقاله از سایت خرید ویو را از دست ندهید. پس با ما همراه باشید تا یاد بگیریم که چگونه در تردز به شهرت برسیم.

چگونه در تردز حساب کاربری بسازیم؟

تردز یک شبکه اجتماعی مستقل نیست و برای داشتن حساب کاربری در تردز، حتما باید یک حساب اینستاگرام داشته‌باشید.  سپس نسخه iOS یا اندروید اپلیکیشن Threads را دانلود کنید. توجه داشته‌باشید برای اجرای این برنامه روی گوشی، سیستم عامل شما حداقل باید اندروید 7 یا 14 iOS باشد. برای وارد شدن به برنامه از حساب کاربری اینستاگرام خود استفاده کنید. پس از نصب و اجرا، امکان اختصاصی‌کردن حساب تردز شما امکان‌پذیر است، البته به جز نام کاربری که مشابه نام کاربری اینستاگرام شماست.

بازاریابی در توسعه هر کاری یکی از ارکان اساسی است، بنابراین اگر قصد توسعه کسب و کار خود در تردز را دارید باید بتوانید این کار را در این شبکه اجتماعی انجام دهید. برای این کار می‌توانید از مقاله “آموزش بازاریابی با تردز” کمک بگیرید.

در اپلیکیشن تردز با انتخاب گزینه Import from Instagram، امکان انتقال اطلاعات حساب اینستاگرام به تردز وجود دارد. البته درصورت دلخواه می‌توانید یک بیو یا لینک به پروفایل تردز خود اضافه کنید. تردز نیز مانند سایر شبکه‌های اجتماعی امکان خصوصی یا عمومی کردن حساب را به کاربر می‌دهد. شما می‌توانید این امکان را در حساب تردز خود به‌طور مستقل از اینستاگرام به کار ببرید. امکان دنبال کردن همه فالوورهای حساب اینستاگرامتان نیز در این اپلیکیشن مهیاست، البته اجباری نیست و می‌توانید هر یک را که دوست دارید در تردز دنبال کنید.

ایجاد ساب کاربری در تردز

نحوه کار با اپلیکیشن تردز

برای کاربران اینستاگرام، کار با اپلیکیشن تردز سخت نیست و با فضایی مشابه با فضای اینستاگرام مواجه می‌شوید که یک مزیت برای تردز است. در این بخش به صورت خلاصه امکانات این اپلیکیشن و نحوه کار با آن‌ها را برای شما شرح می‌دهیم تا در هنگام کار با تردز دچار زحکت و سرگردانی نشوید.

  • Home: این بخش از تردز کاملا مشابه توییتر است و به شما امکان مشاهده جدیدترین تردها را خواهد‌داد. شما با انتخاب گزینه Share زیر هر یک از پست‌ها، این امکان را دارید که آن پست در تردز را به استوری یا پست خود در اینستاگرام اضافه کنید یا در توییتر خود پست کنید.
  • Search: بخش جست‌وجو در تردز فقط قابلیت جست‌وجوی نام کاربری افراد در تردز را دارد و با اکسپلور اینستاگرام کاملا متفاوت است.
  • New Thread: این بخش برای ایجاد یک پست در تردز است. شما می‌توانید محتوای متنی خود را در این بخش بنویسید و با انتخاب آیکون به شکل گیره، عکس یا فیلم مرتبط با پست خود را بارگذاری کنید. با انتشار محتواهای جذاب و همچنین استفاده از امکاناتی مانند خرید فالوور تردز می‌توانید به سرعت در این شبکه اجتماعی رشد کنید.
  • Activity: اگر می‌خواهید از کلیه فعالیت‌های پیج خود در تردز مانند لایک، کامنت، ریپلای، منشن و فالو کردن اطلاع یابید، آیکون قلب را انتخاب کنید تا منوهای مورد نظر برای شما باز شود.
  • Profile: در بخش پروفایل کلیه اطلاعاتی که به آن دسترسی دارید عبارتند‌از: همه تردز‌های شما و پست‌هایی که ریپلای کرده‌اید، ویرایش پروفایل تردز، اشتراک حساب کاربرای تردز با دیگران، تنطیمات خصوصی کردن حساب کاربری، تنطیمات تردز، وارد شدن به حساب کاربری اینستاگرام.

مقایسه اپلیکیشن‌های تردز و توییتر

با توجه به عملکرد مشابه تردز و توییتر و نیز پرطرفدار بودن هر دو شبکه اجتماعی، خالی از لطف نیست که مقایسه‌ای بین این دو اپلیکیشن جذاب انجام دهیم. شناسایی نقاط قوت و ضعف این برنامه‌ها، راهنمای خوبی برای استفاده از آن‌ها خواهد بود.

  • توییتر یک اپلیکیشن کاملا مستقل است اما تردز برای ایجاد و حذف حساب کاربری به اینستاگرام وابسته است و بدون داشتن اینستاگرام نمی‌توانید حساب کاربری تردز داشته‌باشید.
  • برای استفاده از تردز نیازی به پرداخت هزینه یا مشاهده تبلیغات نیست و این یکی از نکاتیست که کاربران توییتر از آن ناراضی هستند.
  • برای داشتن حساب کاربری تردز، کافیست یک حساب اینستاگرام فعال داشته‌باشید. برای تایید شدن حساب توییتر نیاز به خرید اشتراک توییتر بلو دارید.
  • شما می‌توانید محتواهای متنی تا 500 کلمه را در تردز به اشتراک بگذارید، این درحالی است که کاربران توییتر برای محتواهای بیشتر از 280 کلمه باید اشتراک خریداری کنند. خرید اشتراک به کاربران توییتر مجوز می‌دهد تا محتوایی به طول 4000 کلمه را توییت کنند.
  • تردز این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا 10 فیلم یا عکس را همراه متن مورد نظر بارگذاری کنند. این درحالی است که توییتر اجازه می‌دهد فقط 4 تصویر همراه محتوای متنی پست شود.
  • در توییتر می‌توانید تا محتواهایی که ترند شده‌اند را در صفحه‌ای مجزا از فالویینگ‌های خود ببینید. اما تردز همه این محتواها را با هم نمایش می‌دهد و شما مجبورید هر آنچه الگوریتم تردز برای شما در‌نظر گرفته‌است را مشاهده کنید.
  • به‌طور خلاصه عدم هشتک‌گذاری، نبود بخش ترندینگ و جست‌و‌جو از معایب تردز است که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک این قابلیت‌ها به اپلیکیشن افزوده شود.

تفاوت‌های مهم تردز و توییتر

چگونه در تردز به شهرت برسیم؟

بعد از آشنایی با اپلیکیشن تردز و روش استفاده از آن، زمان آن رسیده که یاد بگیریم چگونه در تردز به شهرت برسیم. توجه داشته‌باشید که تردز یک برنامه جدید است و شما با کمی تلاش می‌توانید مخاطبان زیادی را در این شبکه اجتماعی جذب کنید.

فرقی نمی‌کند دلیل شما برای کسب شهرت در تردز چیست، اما هر راهی که به این منظور انتخاب می‌کنید باید منجر به افزایش فالوورها، لایک پست‌های شما و به اشتراک گذاشتن آن‌ها شود. در این بخش می‌توانید با همه روش‌هایی که در این مسیر به شما کمک می‌کنند آشنا شوید.

تردز یکی از جدیدنرین شبکه‌های اجتماعی است که مبتنی بر متن طراحی شده است. با توجه به این شرایط، به کارگیری استراتژی‌های مناسب برای رشد در این شبکه اجتماعی می‌تواند سبب رشد سریع کسب و کار شما شود. در مقاله “استراتژی های پیشرفت در تردز” به به مهم‌ترین راهکارهایی که می‌توانید با به کارگیری آنها رشد سریع را تجربه کنید اشاره کردیم.

جذب فالوور با تولید محتوای جذاب

با تولید محتوای جذاب و منحصربه‌فرد، برای مخاطب ارزش قائل شوید. آنچه باعث می‌شود افراد روی پست شما مکث کرده و سپس پیج شما را مشاهده کنند، محتوایی است که به اشتراک می گذارید. با‌توجه به الگوریتم تردز و مشاهده همه محتواهای جدید توسط کاربران، این امکان را دارید که محتوای خود را معرض دید عموم کاربران قرار دهید.

استفاده از مسائل روز برای مشهور شدن در تردز

توجه به اتفاقاتی که همه نظرها را به خود جلب کرده و کاربران مشتاق شنیدن درباره آن هستند، می‌تواند به افزایش لایک تردز و به اشتراک گذاشتن مطلب شما نقش زیادی داشته‌باشد. گاهی سکوت و بی‌تفاوتی به مسائل روز می‌تواند مخاطبان را از شما دلسرد کند.

چالش‌های جذاب برای شهرت در تردز

این کار در شبکه‌های اجتماعی دیگر موثر واقع شده‌است، پس شما هم در تردز استفاده کنید تا نتیجه آن را ببینید. برگزاری مسابقه یا انجام یک چالش با ایده‌ای جدید، با تشویق مخاطبان برای گذاشتن لایک، کامنت و به‌ اشتراک گذاشتن آن می‌تواند از راه‌های معرفی پیج شما باشد.

راهکارهای رسیدن به شهرت در تردز

به شهرت رسیدن در تردز با کمک شبکه‌های اجتماعی

محتوای خود را در شبکه‌های اجتماعی دیگر قرار‌دهید و با قرار دادن لینک تردز خود آن‌ها را به دیدن صفحه تردز مورد نظرتان تشویق کنید. برای مثال می‌توانید پست‌های خود در تردز را در اینستاگرام نیز بازنشر کنید، تعداد بیشتر مخاطبان در اینستاگرام، می‌تواند به معرفی صفحه تردز شما کمک کند. علاوه بر اینستاگرام، می‌توانید از LinkedIn، Twitter، TikTok و Facebook هم برای معرفی تردز به مخاطبان خود استفاده کنید.

به عبارت دیگر اگر تا پیش از این موفق شده باشید تا با روش‌های مختلف مانند تبلیغات، انتشار محتوای مناسب و خرید فالوور بدون ریزش اینستاگرام دنبال‌کنندگان خود را افزایش دهید، امروز می‌توانید از آنها بخواهید تا شما را در تردز هم دنبال کنند و به این ترتیب روند رشد تردز شما هم سریعتر خواهد شد.

فعالیت مداوم کلید شهرت در تردز

هر چه کاربری فعال‌تری در تردز باشید، امکان دیده شدن شما توسط سایر کاربران بیشتر است. این فعالیت می‌تواند شامل نشر پست‌های بیشتر، لایک کردن مطالب کاربران دیگر یا به اشتراک گذاشتن پست آن‌ها، گذاشتن کامنت برای پست سایرین و پاسخگویی به کامنت‌های دیگران باشد.

در حال حاضر تردز را نمی‌توان به عنوان یک شبکه اجتماعی مستقل به حساب آورد و این شبکه اجتماعی به اینستاگرام وابسته است. شما می‌توانید از این وابستگی برای رشد و افزایش درآمد هر چه بیشتر استفاده کنید. برای آنکه با این ترفند آشنا شوید، مطالعه مقاله “موفقیت در اینستاگرام با کمک تردز” را به شما توصیه می‌کنیم.

تاثیر تبلیغات در رشد تردز

برای تبلیغات در تردز می‌توانید از راهکارهایی که در سایر شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌شود ایده بگیرید. تبلیغ توسط پیج‌های پرمخاطب که مستلزم پرداخت هزینه است، یکی از این روش‌هاست. البته روش‌های رایگانی هم مانند تبلیغ از طریق کامنت گذاشتن زیر پست دیگران برای تشویق به مشاهده پیج شما و همکاری با پیج‌های دیگر نیز وجود دارد. البته رعایت مسائل اخلاقی در این مدل تبلیغات را فراموش نکنید.

کلام آخر

با توجه به میزان موفقیت بی‌سابقه تردز در سرعت جذب مخاطب، این انتظار می‌رود که به زودی به یک شبکه اجتماعی عمومی و پرمخاطب تبدیل شود. هرگونه فعالیتی که شما در این اپلیکیشن برای جذب فالوور داشته‌باشید به موفقیت صفحه تردز شما در آینده کمک می‌کند و تضمینی برای کسب شهرت در آن است. همیشه پیشگامان در هر کاری موفق‌ترین‌ها در آن عرصه هستند، از اینرو با عضویت و فعالیت در تردز این فرصت را خواهید داشت که زودتر از دیگران از امکانات این شبکه اجتماعی جدید برای کسب شهرت استفاده کنید.

سوالات متداول

آیا به شهرت رسیدن در تردز می‌تواند منجر به افزایش درآمد شود؟

بله، هر چند تردز یک شبکه اجتماعی جدید است اما با توجه به رشد سریع آن می‌توان انتظار داشت که افزایش دنبال کنندگان شما در این شبکه اجتماعی چه از نظر فروش مصولات خودتان و چه از نظر تبلیغات می‌تواند منجر به افزایش درآمد شما نیز بشود.

مهم ترین تفاوت‌های تردز با توییتر در چیست؟

به طور کلی تردز برخی محدودیت‌های توییتر را ندارد که از جمله این موارد، محدودیت در تعداد حروف و همچنین محتواهای تصویری قابل به اشتراک‌گذاری است. اما از سوی دیگر تردز هنوز کاستی‌هایی را در برابر توییتر دارد که انتظار می‌رود در آینده نزدیک برطرف شود، مانند اتصال نام کاربری آن به اکانت اینستاگرام و نشان دادن همه تردزها(چه دنبال شوندگان و چه ترندها) در یک پنجره برای کاربر.

از چه روش‌هایی می‌توان برای رسیدن به شهرت و افزایش فالوورهای در تردز استفاده کرد؟

برای معرفی راه‌های رسیدن به شهرت در تردز می‌توان به مواردی از جمله تبلیغات، انتشار محتوای جذاب و بروز، کمک گرفتن از سایر شبکه‌های اجتماعی و فعالیت مداوم اشاره کرد. با این وجود باید به خاطر داشته باشید که تاثیر هر یک از این روش‌ها بر روی کسب و کار شما می‌تواند متفاوت باشد و این مسئله تماما به انتخاب و تشخیص شما بستگی دارد.

5/5 - (1 امتیاز)



شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید ...