یوتیوبرها با توجه به تعداد بازدیدکننده هر ویدئو، میتوانند درآمد داشته باشند؛ بنابراین افزایش ویو یوتیوب برای یوتیوبرهایی که مخاطب زیاد دارند منجر به افزایش درآمد آنها شده و بسیاری از یوتیوبرها این پلتفرم را منبع درآمد خود قرار دادهاند. افزایش بازدیدکننده و دنبالکننده در یوتیوب با رعایت اصول و نکاتی میسر بوده که با این مقاله در سایت خرید ویو سعی شده به بخش عمدهای از این اصول اشاره کرده و به شرح آنها بپردازیم.
چگونه ویو یوتیوب را افزایش دهیم
بالابردن ویو در یوتیوب نیازمند زمان، مهارت و تعهد لازم است. با این حال، با استفاده از ترفندهایی میتوان این روند را تسریع کرد. هر سازنده ویدئو زمانی میتواند مخاطبینش را توسعه دهد که متوجه شود بیشتر کاربران یوتیوب چه چیزی را تماشا میکنند و همچنین از او چه میخواهند.
10 ترفند عالی برای افزایش ویو یوتیوب
یوتیوب ابزارها و الگوریتمهایی را معرفی نموده که در افزایش بازدیدکننده به ما کمک میکنند. کنجکاو نمودن ذهن کاربران نسبت به موضوع یا محتوای تولید شده نیز در جذب مخاطب مؤثر است. در این مقاله ده نمونه از این روشها را نام برده و توضیح خواهیم داد.
استفاده از افعال و فهرست منفی در عنوان و تامبنیل (Thumbnail)
افعال و عنوانهای منفی یکی از راههای افزایش ویو در یوتیوب به شمار میرود. برای مثال عنوان «اشتباهات رایج در رژیم غذایی» را در نظر بگیرید. نظر فردی که رژیم غذایی ناموفقی داشته به این عنوان جلب میشود. سؤالی در ذهن مخاطب ایجاد شده که ممکن است با دیدن این ویدئو به اشتباهاتی که در رژیم خود انجام داده یا به نکاتی که رعایت نکرده است، پی برده و آن را اصلاح کند. مثالی دیگر ویدئویی با عنوان «این ده لپتاپ را نخرید» را در نظر بگیرید.
ممکن است فردی لپتاپی جهت خرید انتخاب کرده یا قصد خرید لپتاپ دارد، عنوان این ویدئو سبب میشود این محتوا را تماشا کند تا در انتخاب لپتاپ دقت لازم را داشته باشد. همینطور ممکن است اگر لپتاپی را انتخاب نموده که از موارد لحاظ شده در محتوای مدنظر بوده است، آن را خریداری نکند؛ بنابراین با در نظر گرفتن این نکات در عناوین خود، به افزایش ویو یوتیوب و بیشتر شدن دنبالکنندههای کانالتان کمک خواهید کرد.
ایجاد سؤالی بیپاسخ در ذهن مخاطب
گاهی اوقات میتوان از عناوینی استفاده کرد تا در ذهن مخاطب سؤالی ایجاد شود که تنها با تماشا کردن ویدئو به جواب میرسد. برای مثال عنوان «دیجیکالا اپل را دور زد» ممکن است در ذهن مخاطب سؤال ممکن یا غیرممکن بودن این موضوع را ایجاد کند. همینطور سؤال چطور ممکن است، ذهن مخاطب را درگیر کند. کاربر برای پیبردن به جواب این سؤالات پیشآمده ویدئو را دنبال خواهد کرد.
یکی از معمول ترین راه ها برای رسیدن به درآمدزایی در یوتیوب رسیدن به یک حد نصاب واچ تایم است که با خرید واچ تایم یوتیوب به راحتی میتوانید از این مرحله گذر کنید.
تکنیک فاشکردن راز
معمولاً انسانها به دنبال کشف نکات و رازهای جدید هستند. در جمعی که تعدادی افراد مشغول مکالمهای با صدای پایین هستند سایر افرادی که وجود دارند، کنجکاو بوده و سعی در پیبردن به موضوع و صحبتهای این جمع هستند. به همین دلیل میتوان عناوینی با مفهوم رازگونه مانند «پنج راز درآمد دلاری در خانه» را در محتواهای خود به کار ببرید. از این روش نیز میتوان توجه مخاطب را جلب کرد.
ابزارهایی در یوتیوب برای افزایش ویو در یوتیوب
خدمات یوتیوب ابزارهایی را در اختیار یوتیوبرها قرار داده تا با استفاده از آنها و طبق الگوریتمهای یوتیوب تعداد بازدید و دنبالکننده های خود را افزایش دهیم. ابزارهای یوتیوب شامل موارد زیر میشود.
- کارتها (Cards): در این قسمت میتوانید حین پخش شدن ویدئو، لینکهای مرتبط را قرار دهید. لینک وارد شده میتواند از سایر ویدئوهای خود کانال، یا سایر کانالها و سایتها باشد. این ابزار، مخاطب را ترغیب به دنبالکردن لینک برای کسب اطلاعات بیشتر کرده و به افزایش ویو در یوتیوب شما کمک میکند.
- نمایشگرهای پایانی (End Screen): اغلب افرادی که ویدئو شما را تا آخر تماشا میکنند، به موضوع و محتوای شما علاقهمند بودهاند. این افراد، به تماشای سایر ویدئوهای شما علاقه دارند که میتوانید با استفاده از این ابزار، سایر ویدئوهای مرتبط یا غیرمرتبط پیشنهادی را برای این افراد قرار دهید.
- لیستی از ویدئوها (Play List): پلی لیست شامل ویدئوهایی با موضوعات مرتبط است. پلی لیستها تأثیر بسزایی در افزایش ویو یوتیوب دارند. بهتر است هر ویدئو را حداقل در دو پلی لیست قرار دهید.
- توضیحات ویدئو (Description): توضیحات ویدئو شما در جذب بیننده بسیار حائز اهمیت است. در این بخش باید توضیحات کامل، لینک و برچسب قرار دهید. برای مثال اگر محتوای شما راجع به نصب یک بازی باشد، لینک دانلود بازی را در دیسکریپشن قرار دهید. بهتر است لینکهای مهم را در سه خط اول، بعد از توضیحات مختصر قرار دهید.
- تب کامیونیتی (Community Tab): اگر کانال شما بیشتر از هزار سابسکرایبر داشته باشد، این قابلیت جدید برای شما فعال میشود. در این بخش اگر مطلب یا هر لینکی را قرار دهید در قسمت Home page سایر افراد نمایش میدهد که کمک میکند افراد بیشتری ویدئو شما را تماشا کنند.
- نظر هایلایتشده (Pre-Comment): با استفاده از این قابلیت میتوانید یک کامنت را بهصورت اولین کامنت نمایش دهید. در این کامنت پین شده میتوانید لینک یا عنوان سایر ویدئوها را قرار دهید تا مخاطب ترغیب به دنبال کردن لینک یا ویدئو شود.
ابزارهای کمکی یوتیوب به بالا بردن بینندگان ویدئوهای شما سرعت بیشتری میدهند. درصورتیکه از این ابزارها به طور مناسبی بهره ببرید، موجب جذب سابسکرایبر، افزایش درآمد و تبلیغات بر روی ویدئوهای شما میشود.
ربات افزایش بازدیدکننده یوتیوب
یکی از راههای افزایش ویو علاوه بر خرید ویو یوتیوب استفاده از رباتها است. رباتها علاوه بر بازدیدکننده، برای افزایش کامنت، لایک و دنبالکننده نیز طراحی شدهاند. کاربر با استفاده از این رباتها میتواند اعتبار و درآمد بیشتری را به دست آورد.
زمانی که کاربر تعداد بازدید، کامنت و لایک یک ویدئو را مشاهده میکند، کنجکاوی به وجود آمده از محتوای ویدئو یا میزان جذاب بودن آن، او را ترغیب به تماشا کرده که باعث افزایش ویو یوتیوب میشود. افزایش لایک، کامنت و ویو سبب میشود تا ویدئو به سایر کاربران نیز پیشنهاد شده تا ویدئو و کانال شما را دنبال کنند.
میتوان به چهار نمونه از رباتهای افزایش لایک، دنبالکننده و بیننده به موارد زیر اشاره کرد:
- ربات YouTubeViews
- ربات Sub4Sub Pro (No Ads)
- ربات UseViral
- ربات Twesocial
با بالاتر رفتن راندمان شیر محتواهای شما احتمال اینکه ویدیوهای شما به کاربران پیشنهاد شود بیشتر است. یکی از امکاناتی که سایت خرید ویو در این زمینه در اختیار شما قرار داده است خرید شیر یوتیوب است.
کوتاه کردن ویدئوها
یکی از کارمندهای یوتیوب اخیراً توضیحاتی در ارتباط با الگوریتم یوتیوب ارائه داده است که نشان میدهد هرچه ویدئوی شما مدت زمان کمتری داشته باشد، مخاطب بیشتری را جلب میکند. طبق این بررسی یک نمودار به نمایش گذاشته شده که دارای دو معیار مقدار زمان دیده شده از ویدئو و زمان کل ویدئو را نشان میدهد. این نمودار بیان میکند که اگر سی دقیقه ویدئو داشته باشید تنها سی درصد از مخاطبین، ویدئو را تا انتها نگاه میکنند. طبق این تحلیل تنها ده درصد از ویدئوهای یوتیوب با مدتزمان طولانی هستند که بازدید زیاد جذب میکنند.
این موارد خاص اصول دیسکریپشن، تگینگ، کاور مناسب، عنوان مناسب، ایده خلاقانه و سایر موارد مورد اهمیت برای الگوریتم یوتیوب را رعایت کردهاند. بر اساس بخش دیگر این تحقیق، ویدئویی که مدت زمان آن سه دقیقه بوده، شصت و دو درصد بازدید کامل داشته است. در نتیجه با کاهش مدتزمان ویدئو، بازدید بیشتری رخ داده و همچنین طبق الگوریتم یوتیوب به سایر افراد نیز پیشنهاد شده و بالا بردن ویو در یوتیوب را در برخواهد داشت.
تبلیغات در شبکههای مجازی
تبلیغ کانال یا ویدئو، یکی از راههای مؤثر برای افزایش ویو یوتیوب میباشد. یکی از راههای تبلیغ، استفاده از گوگل اَدز بوده که به شما کمک میکند تا کانال خود را در سایتهای مختلف بهعنوان تبلیغ قرار دهید. یکی دیگر از بهترین پلتفرمها برای رشد و توسعه کانال خود، میتوان به Instagram اشاره کرد. یکی دیگر از راههای تبلیغ که از گذشته در شبکههای مجازی مرسوم بوده تبلیغ در کامنتها است که باعث تعامل بیشتر با مخاطبان و بیشتر شناخته شدن شما میشود که میتوانید با خرید کامنت یوتیوب این مسئله را دو چندان برای خود راحت کنید.
ساخت ویدئو در موضوعاتی که کاربران بیشتر سرچ میکنند
برای یوتیوبرهایی که تازه وارد این حرفه شدهاند بهتر است ابتدا در موضوعاتی که سابقه سرچ بیشتری داشتهاند ویدئو بسازند و سپس به ساخت ویدئو در ارتباط با موضوعات مورد علاقهشان بپردازند. یکی از راههای پیدا کردن موضوع و کلمات پرجستجو در یوتیوب استفاده از ابزارهایی نظیر Ubbersuggest است که میتوانید عبارات کلیدی طولانی را پیدا کرده و بر اساس رتبهبندی آنها در عنوان و برچسبهای ویدئو خود استفاده کنید.
به طور کلی هدف از افزایش ویو، کامنت و یا معیار های دیگر پیشرفت در یوتیوب و رسیدن به درآمد مطلوب است. حال ما در مقاله”چگونه در یوتیوب پیشرفت کنیم” به طور کلی و تخصصی درباره این موضوع صحبت کرده ایم.
تعامل با کاربران
بهتر است با بینندگان خود ارتباط برقرار کنید تا افزایش ویو در یوتیوب خود را مشاهده کنید. این ارتباط میتواند در قسمت نظرات صورت گیرد یا محتوای زنده در یوتیوب برگزار کنید. این تعامل یا بهصورت مطرحکردن سؤال و درخواست جواب از کاربران بوده، یا استفاده از نظرات و ایدههای آنها برای ساختن ویدئو جدید باشد. این کار موجب بازخورد بهتر از کاربران شده و همچنین ایدههای ارزشمندی دریافت میکنید.
باید طبع و نظر مخاطب را دانست. اینکه مخاطب به چه چیزهایی علاقه دارد چه چیزهایی را لایک میکند. این خود نوعی دیگر از تعامل است که متوجه این موضوع بشویم که علاقه اصلی مخاطب چیست و در محیطی مانند یوتیوب کاربران خیلی سخت گیرتر از فضاهای مجازی دیگری هستند و باید واقعا موردپسند باشد که کامنت بدهند و یا لایک کنند که در این زمینه خرید لایک یوتیوب نیز کمک موثری به همراه دارد.
همکاری با سایر یوتیوبرها
از دیگر موارد افزایش ویو یوتیوب میتوان به شراکت با دیگران اشاره کرد که شما را در معرض مخاطبان جدید و هدفمند قرار میدهد. زمانی که طرفداران یک یوتیوبر، او را در کنار یا همکاری با شخص دیگری میبینند به طور خودکار در ذهن خود به شریک او نیز اعتماد کرده که این بازخورد مثبتی محسوب میشود.
معمولاً برای همکاری، عنوان فعالیت شرکا به هم مربوط بوده که باعث راحتتر شدن تبادل بیننده میشود.
نتیجه گیری در این مورد در زمینه همکاری نیاز به یک حد نسابی از کاربران صفحه شما هست که در سابسکرایب کردن شما به دلیل کم بودن دنبال کننده شکی نداشته باشد. یکی از عوامل تسهیل این امر خرید سابسکرایب یوتیوب است.
نتیجهگیری
با وجود معرفی این راهکارها خیلی از الگوریتم های یوتیوب هستند که به کاربران ارائه نشدهاند. افزایش بازدید یوتیوب گاهاً با موانعی همراه است که نباید یوتیوبر را ناامید کند. یوتیوبر باید با یک برنامه محتوایی منظم، ایدههایی خلاقانه و رعایت اصول به تولید محتوا ادامه دهد. این فضا بسیار رقابتی بوده؛ ولی با تلاش به نتیجه مطلوب خواهید رسید.
روش های افزایش کامنت در یوتیوب
آموزش مخفی کردن تعداد لایک ها در اینستاگرام
نکات حرفهای برای افزایش فالوورهای روبیکا