آموزش تولید محتوا در تردز

آموزش تولید محتوا در تردز

بعید است اهل فضای مجازی و فعالیت در اینستاگرام باشید، ولی تا به حال نام پلتفرم جدیدی به نام تردز (Threads) را نشنیده باشید. تردز یک پلتفرم جدید، نوآورانه و مشابه با توییتر است که از زمان ورود خودش به جهان، توانست نظر میلیون ها نفر را به خود جلب کند. امکان انتشار محتواهای آزاد، تولید محتوا به صورت اصولی و تاثیر تردز روی اینستاگرام، از جمله دلایل محبوبیت این پلتفرم می باشند. کلید موفقیت در تردز مانند انواع پلتفرم های شبکه اجتماعی، تولید محتوا است. به همین خاطر در این مقاله از وبسایت خرید ویو قصد داریم آموزش تولید محتوا در تردز را به شما بدهیم تا بتوانید از این پلتفرم در راستای موفقیت خودتان استفاده کنید.

آشنایی با پلتفرم تردز

اپلیکیشن تردز، یک اپلیکیشن جدید است که توسط متا راه اندازی شده است. به محض معرفی تردز در 24 ساعت اول، بیش از 30 میلیون نفر در این پلتفرم ثبت نام کردند و 95 میلیون پست نیز در آن منتشر شد. این موضوع نشان می دهد که پلتفرم تردز می تواند مانند توییتر، تاثیر زیادی روی مخاطبین داشته باشد.

پلتفرم تردز می تواند با اتصال به اینستاگرام مورد استفاده قرار گیرد. فقط کافیست که در هنگام ورود به تردز، از اکانت اینستاگرامی خودتان برای ورود به آن استفاده کنید. در این صورت مخاطبین شما در اینستاگرام نیز به تردز وارد می شوند و می توانند پست های شما را در این پلتفرم اجتماعی مشاهده کنند.

مشهورترین افراد در شبکه‌های اجتماعی معمولا پردرآمدترین‌ها نیز هستند، بنابراین اگر قصد دارید از این طریق کسب و کار خود را گسترش دهید و به درآمد برسید، باید به مشهور شوید، در مقاله “چگونه در تردز به شهرت برسیم؟” دقیقا به همین موضوع پرداختیم و راهکارهایی را معرفی کردیم که بتوانید با کمک گرفتن از آنها به شهرت برسید.

اهمیت تولید محتوا در تردز

تولید محتوا در تردز می تواند تاثیر زیادی روی مخاطبین شما داشته باشد. در روزهای اولی که این پلتفرم روی کار آمد، افراد کمی می دانستند که چگونه می توانند از تردز برای تولید محتوا استفاده کنند. اکثر مردم فقط یک مکالمه روزانه را در تردز منتشر می کردند و هدف خاصی برای تولید محتوا در این پلتفرم نداشتند. اما در حال حاضر، تولید محتوا در تردز، به یکی از راه های موفقیت برای کسب و کارهای مجازی تبدیل شده است.

بسیاری از کاربران اینستاگرام با خرید لایک اینستاگرام به محتوای خود جذابیت بیشتری میدهند؛ شما نیز میتوانید در راستای رشد محبوبیت محتوای خود از این امر کمک بگیرید.

اگرچه هنوز تولید محتوا در Threads به اندازه ای که باید پیشرفت نکرده است، اما برای صحبت کردن با دیگران و ایجاد ارتباط صمیمانه، این پلتفرم یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود. همچنین می توانید این پلتفرم را در کنار اینستاگرام و مانند ترکیبی با آن مورد استفاده قرار دهید.

در ابتدای ورود تردز، افراد زیادی در مورد عدم وجود ایده برای محتواهای تردز صحبت می کردند. اما این موضوع واقعا یک اشتباه است، چون تردز دارای هیچ محدودیت خاصی نیست. هیچ کس از شما نمی خواهد که در قالب خاصی محتوا منتشر کنید. می توانید آزادانه در مورد هر چیزی که تمایل دارید در تردز صحبت کنید و با دیگران صحبت کنید. رایگان بودن تولید محتوا در تردز نیز از جمله سایر مزایای این پلتفرم محسوب می شود.

اهمیت تولید محتوا در تردز

آموزش تولید محتوا در تردز

با توجه به نوپا بودن تردز، طبیعی است که بسیاری از افراد به دنبال آموزش تولید محتوا در تردز باشند. تولید محتوا در این پلتفرم اجتماعی، می تواند تاثیر زیادی روی موفقیت شما داشته باشد و حتی باعث بهبود کیفیت کارتان نیز خواهد شد. با این حال هنوز هم هیچ کس نمی داند که چطور باید در تردز شروع به تولید محتوا کند و البته برای رسیدن به موفقیت چه کاری انجام دهد؟ این در حالی است که ایده های زیادی در مورد تولید محتوا در سایر پلتفرم ها مانند اینستاگرام وجود دارد.

شما باید برای  رشد تردز خود از ظرفیت اینستاگرام نیز استفاده کنید. به طور مثال با کمک گرفتن از خدمات اینستاگرام می‌توانید پیج خود را در این پلتفرم ارتقاء دهید و بدین ترتیب از دنبال‌کنندگان خود بخواهید تا در تردز نیز شما را دنبال کنند. برای تولید محتواهیچ راهی بهتر از این نیست که ابتدا به این پلتفرم وارد شوید و به مخاطبین اینستاگرامی خودتان دسترسی پیدا کنید. برای تولید محتوا عجول نباشید و اجازه دهید تا پست های سایر مخاطبین خود را بررسی کنید. اینکه بدانید انواع تولید محتوا در این پلتفرم چیست نیز به شما برای تولید محتوای اصولی تر کمک می کند. در نهایت دست به عمل بزنید و به سرعت پایین، تولید محتوای ارزشمند در تردز داشته باشید.

انواع تولید محتوا در تردز

اگر آماده آموزش تولید محتوا در تردز هستید و می خواهید کار را شروع کنید، باید بدانید که انواع محتواهایی که قابلیت انتشار در تردز دارند، چیست؟ با ما همراه باشید تا این موارد را با هم بررسی کنیم.

کاربرد پست های سوالی در جذابیت محتوا تردز

از دنبال کنندگان خود بخواهید در یک موضوع به صورت مستقیم درگیر شوند. یکی از انواع روش های تولید محتوا در تردز که محبوبیت بسیار زیادی نیز در میان افراد پیدا کرده است، انتشار سوال است. می توانید با منتشر کردن یک سوال، بحث بحث و گفتگو ایجاد کنید تا دنبال کنندگان شما اجازه اشتراک افکار خود را داشته باشند.

GIF های متحرک و جذب کاربران تردز

گیف های متحرک، یکی از جذاب ترین انواع محتواها در تردز هستند. آن ها به دلیل متحرک بودن، سریع کاربران را به خود جذب می کنند و سبب افزایش فالوور تردز شما می‌شوند. معمولا گیف های طنز که باعث ترغیب کاربران برای دادن پاسخ می شوند، در تردز مورد استفاده قرار می گیرند. ویدیوها نیز به همین اندازه موثر هستند و شما می توانید مستقیما در پست خودتان ویدیو منتشر کنید.

توجه داشته باشید که استراتژی‌های مشخصی برای تولید محتوای جذاب و جذب فالوور در تردز وجود دارد که می‌توانید در مقاله “استراتژی های پیشرفت در تردز” با آنها آشنا شوید و با به‌کار بردن این روش‌ها در آینده‌ای نزدیک پیجی موفق در تردز داشته باشید.

اثر نقل قول در  تولید محتوا تردز

نقل قول های الهام بخش، طنزآمیز و تفکر برانگیز می توانند باعث ایجاد تعامل با مخاطبین شما شوند. می توانید نقل قول های جدیدی را ایجاد کنید که باعث جذب کاربران و اشتراک گذاری آن ها می شوند.

استفاده از فهرست ها و نکات برای تولید محتوا در تردز

تردز یک پلتفرم و رسانه اجتماعی جدید است و قرار نیست همان قوانین قدیمی برای این پلتفرم اجرا شوند. سعی کنید که محتواهای فهرست وار شامل نکات مختلف را آزمایش کنید. نکات مربوط به برند، نکات عمومی زندگی و غیره می توانند برای مخاطبین بسیار جذاب باشند. قابل هضم بودن این محتواها، باعث جذابیت آن ها شده است.

انواع تولید محتوا در تردز

رشد اعتبار بین کاربران تردز با انتشار تجربیات شخصی

منتشر کردن تجربیات و داستان های شخصی در هر رسانه اجتماعی، می تواند باعث معتبرتر شدن پست های شما در تردز شود. اگر قصد داریم برند یا شهرت خودتان را در تردز افزایش دهید، باید داستان های شخصی خودتان را نیز منتشر کنید. در این صورت کاربران ارتباط قوی تری با شما می گیرند. این موضوع به شدت در شرایط کنونی که هوش مصنوعی جای همه چیز را گرفته است، مهم می باشد.

کاربران معمولا برای به اشتراک‌گذاشتن اتفاقات روزمره خود در اینستاگرام از استوری‌ها استفاده می‌کنند. استوری یکی از ابزارهایی است که می‌توانید با استفاده از آن تولید محتوای تردز خود را نیز تبلیغ کنید. هر چقدر ویو استوری شما بیشتر باشد، احتمال افزایش فالوورهای تردز شما نیز بیشتر می‌شود.

تاثیر بروز بودن تولید محتوا در رشد فالوور تردز

دنبال کنندگان خود را برای اتفاقات و چیزهای جدید بروز نگهدارید. این موضوع می تواند در مورد زندگی شخصی شما، برند، انتشارات محصول و … باشد. حتی می توانید در زمینه اخبار اجتماعی و سیاسی نیز اقدامات لازم را انجام دهید. بروزرسانی منظم اخبار باعث ایجاد انتظار در میان افراد می شود و مخاطبین شما را فعال تر نگه می دارد. با این حال این موضوع یک چالش را برای شما ایجاد می کند و آن هم ثبات است. شما باید انتشار پست ها و اطلاعیه ها را به یک عادت در تردز تبدیل کنید تا مخاطبین شما نیز ترغیب به مشاهده محتواهای شما شوند.

تردز پلتفرمی است که با کمک آن می‌توان کسب و کار خود را به ‏دیگران معرفی کرد و نوعی بازاریابی برای کسب و کار شما به حساب می‌آید. مقاله “آموزش بازاریابی با تردز” به شما کمک می‌کند شیوه صحیح این بازاریابی را یادبگیرید.

با انتشار اخبار در تردز تولید محتوا کنید

همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که لازم نیست در همه چیز متخصص باشید تا بتواند در تولید محتوا در تردز موفق باشید. می توانید اخبار و رویدادهای مرتبط با کسب و کار خودتان را به اشتراک بگذارید. ارسال دیدگاه های خود در مورد موضوعات مرتبط با کسب و کار خودتان، می تواند یک جرقه گفتگو ایجاد کند و باعث افزایش بازدید شما در تردز شود.

کاربرد شگفت‌انگیز مسابقه و چالش در تولید محتوای تردز

هر چقدر بتوانید برای تولید محتوا در تردز، مخاطبین خودتان را بیشتر به چالش بکشید؛ محبوبیت بیشتری در میان آن ها پیدا خواهید کرد. پس مخاطبین خود را با یک چالش یا مسابقه سرگرم کننده درگیر کنید. یک سوال ساده با جایزه برای اولین فردی که به شما پاسخ صحیح بدهد، می تواند یک چالش خلاقانه باشد. این موضوع می تواند حس هیجان را در میان فالوورهای شما ایجاد کند. همچنین می تواند باعث ترغیب افراد جدید برای ورود به صفحه تردز شما شود.

برگزاری چالش و مسابقه سبب خواهد شد تا لایک شما در تردز نیز افزایش پیدا کند. با توجه به اینکه لایک یکی شاخص‌هایی است که فعالیت شما در تردز اعتبار بیشتری می‌بخشد، خرید لایک تردز یکی از راهکارهایی است که می‌تواند در مسیر رشد شما در تردز کمک کند تا کاربران بیشتری را تحت تاثیر خود قرار دهید.

عکس های جذاب و تولید محتوای اصولی تردز

عکس های جذاب هنوز هم در پلتفرم های اجتماعی محبوبیت بسیار زیادی دارند. برای آموزش تولید محتوا در تردز، نیازی نیست که به سراغ تکنیک های خاص بروید. وقتی شک دارید که چه چیزی را برای مخاطبین خودتان منتشر کنید، یک عکس جذاب را انتخاب کنید. یک عکس فوق العاده از غذا، خوراکی های خوشمزه و … می توانند برای تولید محتوا در تردز گزینه عالی باشند.

بهترین نوع محتوا در تردز چیست؟

با توجه به اینکه پلتفرم تردز، هنوز یک پلتفرم جدید است؛ برندها و کسب و کارهای مختلف هنوز در حال رمزگشایی هستند که چه محتوایی در تردز تاثیر بیشتری روی مخاطبین دارد و کدام محتواها کمترین تاثیر را دارند. با این حال به نظر می رسد که تردز، برای انتشار محتواهای متنی و مکالمه ای گزینه بهتری محسوب شود. به ویژه اینکه تردز توانسته به واسطه ساختار جذاب خود، جایگزین توییتر نیز شود.

بنابراین، اگر یک کسب و کار فعالی در اینستاگرام دارید، باید برای تبلیغ آن در تردز کمی صبور باشید. هنوز کاربران تردز نمی دانند که چه نوع محتواهایی قرار است در این پلتفرم منتشر شوند و قطعا با مشاهده پست های تبلیغاتی، نظر منفی به مفید بودن پست ها و محتواهای موجود در تردز پیدا می کنند. به دلیل نوپا بودن تردز، بهتر است که فعلا روی جذب مخاطبین خودتان کار کنید و با تولید محتوای جنجالی و بحث برانگیز مخاطبین را به چالش بکشید.

بهترین نوع محتوا در تردز

کلام آخر

موضوع اصلی این مقاله آموزش تولید محتوا در تردز بود. تردز یک پلتفرم جدید است که برای انتشار پست های متنی روی کار آمده و توانسته از زمان ورود خود، در میان میلیون ها نفر مردم در جهان محبوب شود. با تولید محتوا در تردز، می توانید در این پلتفرم که آینده ای درخشان دارد موفق شوید و در آینده ای نه چندان دور از مزایای این پلتفرم و شبکه اجتماعی بهره مند شوید.

سوالات متداول

تعداد کاراکتر مجاز برای تولید محتوا در تردز چقدر است؟

کاربران حداکثر می توانند در پست های تردز خودشان، 500 کاراکتر متن بنویسند. بیشتر از این مقدار هنوز مورد تایید تردز نیست.

آیا محدودیتی برای ارسال ویدیو در تردز وجود دارد؟

برای انتشار محتوا در اینستاگرام می توانید عکس و فیلم نیز را مورد استفاده قرار دهید. با این حال باید بدانید که حداکثر زمان ویدیوها، 5 دقیقه است.

آیا محتواهای تردز جایگزین توییتر می شوند؟

به گفته مدیر عامل متا، تردز یک پلتفرم بزرگ تر نسبت به توییتر است؛ اما برای اینکه به محبوبیت نهایی خود برسد، نیاز به زمان زیادی است.

5/5 - (1 امتیاز)



شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید ...