آموزش بازاریابی با تردز

آموزش بازاریابی با تردز

با کمک تردز می‌توانید کسب و کار خود را توسعه دهید و در حقیقت نوعی بازاریابی با تردز می‌تواند بهترین تبلیغ برای کسب و کار شما باشد.ما در این مقاله از وبسایت خرید ویو قصد داریم شما را با تردز بیشتر آشنا کنیم و اطلاعات کاربردی را در ارتباط با ‏آموزش بازاریابی با تردز را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم.

تردز چیست؟

از جدیدترین برنامه‌هایی که شرکت متا اقدام به طراحی آن کرده است ‏می‌توان به تردز اشاره کرد که محیط کاربرپسندی دارد و برای افرادی که با اینستاگرام و ‏تویتر کارکرده‌اند بسیار راحت و آسان است. از بارزترین مشخصات این پلتفرم کاربردی ‏می‌توان به این مورد اشاره کرد که شما با کمک آن می‌توانید اطلاعات موردنظر خود را ‏با دیگران به اشتراک بگذارید. ‏تردز امکاناتی مشابه با برنامه تویتر دارد و به جرات می‌توان آن را رقیب سرسخت این ‏برنامه به حساب آورد. ‏

Threads‏ یک شبکه اجتماعی جدید است که توسط پلتفرم‌های متا مارک زاکربرگ ‏اداره می‌شود که از نزدیک با اینستاگرام ترکیب شده است و در حال حاضر فقط در ‏دستگاه‌های ‏iOS‏ یا ‏Android‏ در دسترس است. متا ‏Threads‏ را به عنوان برنامه ‏مکالمه مبتنی بر متن اینستاگرام توصیف کرده است. ‏

این امر به کاربران خود این فرصت را می‌دهد که متن، تصاویر و ویدیو‌ها را به اشتراک ‏بگذارند و با پاسخ به پست‌های دیگر کاربران تعامل داشته ‏باشند.

 ویژگی های منحصر به فرد تردز به افراد این امکان را می دهد تا برای رشد کسب و کار و صفحه اینستاگرامی خودشان، از این پلتفرم استفاده کنند از همین رو است که با خواندن مقاله “موفقیت در اینستاگرام با کمک تردز” می‌توانید با برخی راهکارهایی که در این زمینه وجود دارد آشنا شوید.

روش های بازاریابی در تردز

نصب برنامه اولین قدم برای شروع بازاریابی با تردز

این برنامه فضایی جداگانه از Instagram دارد اما می‌توانی با همان حساب کاربری قبلی در ‏این برنامه فعالیت خود ادامه دهید، به بیان دیگر نام کاربریی که شما در اینستاگرام طراحی ‏کرده‌اید برای شما در این پلتفرم ذخیره شده است و هرزمان که آن را نصب کنید با همان ‏آیدی می‌توانید در تردز ثبت نام کنید. ‏

تردز برای سیستم عامل‌های اندروید و IOS طراحی شده است و تمامی افرادی که دارای ‏گوشی هوشمند هستند می‌توانند از آن استفاده کنند. ‏برای دسترسی به این برنامه می‌توانید به تنظیمات اینستاگرام وارد شوید و از طریق ‏داشبورد برنامه را دانلود نمایید و یا این که از طریق play store و آپ استور اقدام به دانلود آن ‏نمایید.

ویژگی‌های مهم تردز در بازاریابی

یکی از مسائلی که پیش از آغاز بازاریابی با  تردز باید با آن آشنا شوید ظرفیتی است که تردز برای شما فراهم می‌کند. از جمله این ظرفیت‌ها تعداد کاربران و شرکت‌ها و اشخاص معتبری هستند که به سرعت فعالیت خود را در این شبکه اجتماعی آغاز کردند.

برای افزایش زودهنگام آمار پست های خود در تردز میتوانید از خرید لایک تردز کمک بگیرید و در کوتاه ترین زمان به تعداد لایک های دلخواه خود دست پیدا کنید.

ویژگی‌های مهم تردز در بازاریابی

چند نفردر پلتفرم ‏Thread‏ عضو شده‌اند؟

بیش از ۱۰۰ میلیون نفر از زمان راه‌اندازی ‏Threads‏ ثبت نام کرده‌اند. ‏برای توضیح اینکه چقدر این عدد قابل توجه است، وقتی اینستاگرام در سال ۲۰۱۰ به ‏عنوان یک پلتفرم مستقل راه‌اندازی شد، یک هفته طول کشید تا به ۱۰۰۰۰۰ رسید. ‏

چه برند‌هایی تاکنون در ‏Threads‏ ثبت نام کرده‌اند؟

بر اساس اعلام فدراسیون ملی خرده فروشی، ۹ نفر از ده خرده فروش برتر، از جمله ‏Walmart و ‏Kroger، اکنون حساب‌های خود را در ‏Threads‏ فعال کرده‌اند. ‏وقتی نوبت به پنج برند برتر مصرف‌کننده می‌رسد، تنها ‏Reese’s‏ حساب خود را فعال ‏کرده است.

از ده برند برتر مد، تنها نایک ثبت نام کرده است. اعتقاد بر این است که این ‏به این دلیل است که تبلیغ‌کنندگان محتاط هستند و می‌خواهند قبل از هر تعهدی ببینند ‏Threads‏ چگونه توسعه می‌یابد. ‏با این حال، نام‌های بزرگ دیگر با ثبت‌نام سریع‌تر عمل کرده‌اند و قبلاً دارای حساب‌های ‏فعال هستند، مانند ‏Calvin Klein، ‏Kith، ‏Allbirds، ‏Shein‏ و ‏Uniqlo‏. ‏

شناخت کاربران برای بازاریابی با تردز

Threads‏ حجم وسیعی از اطلاعات را در مورد کاربران خود جمع‌آوری می‌کند، به ‏همان روشی که دیگر پلتفرم‌های متا یعنی فیس بوک و اینستاگرام انجام می‌دهند. برنامه‌های ‏متا تمام جزئیاتی را که کاربران وارد می‌کنند جمع‌آوری و ذخیره می‌کنند، از جمله ‏اطلاعات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: ‏

  • اطلاعات سلامتی و تناسب اندام
  • اطلاعات مالی
  • محل
  • تاریخچه مرور
  • تاریخچه جستجو
  • آدرس خانه
  • آدرس‌ایمیل
  • شماره تلفن
  • دوربین‌ها
  • عکس‌ها
  • اطلاعات ‏IP
  • نوع دستگاه مورد استفاده
  • سیگنال‌های دستگاه (مانند سیگنال‌های بلوتوث، نقاط دسترسی ‏Wi-Fi‏ نزدیک )‏

با استفاده از تردز می‌توانید پست‌هایی با محتوای جالب و مرتبط با دنبال کنندگان خود ارسال کنید و با جلب اعتماد کاربران جدید فالوورهای خود را حتی در اینستاگرام افزایش دهید. در همین رابطه می‌توانید سری به مقاله “آیا تردز می‌تواند به رشد آمار اینستاگرام کمک کند؟” بزنید.

دو ویژگی جالب تردز برای کاربران

Threads‏ دستورالعمل‌های انجمن اینستاگرام را در مورد محتوا و تعاملات اجرا می‌کند. ‏طبق این شرایط، کاربران باید حداقل ۱۳ سال یا بیشتر داشته باشند و کاربران زیر ۱۶ ‏سال (یا ۱۸ سال در برخی کشورها) به طور خودکار به طور پیش فرض یک حساب ‏خصوصی دریافت می‌کنند. با این حال، همچنان به والدین توصیه می‌شود که فعالیت‌های ‏فرزندان خود را به صورت آنلاین زیر نظر داشته باشند. ‏

کاربران این گزینه را خواهند داشت که تنظیمات خود را فیلتر کنند، به این معنی که کنترل ‏دارند چه کسی می‌تواند به آن‌ها در متن پاسخ دهد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند ‏حساب‌های ناخواسته را مسدود کنند و هر حسابی که ممکن است در اینستاگرام مسدود ‏کرده باشند به طور خودکار در ‏Threads‏ نیز مسدود می‌شوند.

در کنار این موارد به این مسئله هم توجه کنید که در حال حاضر تردز به عنوان وابسته‌ای در اینستاگرام در نظر گرفته می‌شود و در نتیجه شما می‌توانید از ظرفیت فالوورهای خود در تردز برای تبلیغ پیج اینستاگرام و برعکس استفاده کنید. به عبارت دیگر رشد تعداد دنبال کنندگان شما در اینستاگرام از طریق خرید فالوور اینستاگرام، تبلیغات، تولید محتوای خلاقانه و سایر موارد، می‌تواند به افزایش دنبال‌کنندگان شما در تردز منجر شود.

تغییر نام کاربری تردز

همانطور که پروفایل ‏Threads‏ شما به حساب اینستاگرام شما متصل است، جزئیات ‏خاصی از جمله نام و نام کاربری شما بین این دو منتقل می‌شود. بنابراین برای تغییر نام ‏کاربری در ‏Threads‏ باید نام کاربری اینستاگرام خود را تغییر دهید. برای این کار باید ‏مراحل زیر را انجام دهید:

  • روی نماد نمایه در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید تا نمایه خود بارگیری شود. ‏
  • دکمه ویرایش نمایه را که در زیر بیو شما قرار دارد انتخاب کنید. ‏
  • سپس کاربران می‌توانند نام کاربری جدید اینستاگرام را در قسمت ‏Username‏ وارد کنند. ‏
  • پس از وارد کردن نام کاربری جدید، علامت تیک را در گوشه بالا سمت راست انتخاب ‏کنید تا تنظیمات جدید شما ذخیره شود. ‏

بازاریابی با تردز به چه صورت است و چه مزایایی دارد؟

‏Threads، از جمله برنامه‌های کاربردی است که می‌تواند با توییتر رقابت کند و برای ‏افرادی که تمایل دارند محصولات خود را در این پلتفرم به دیگران معرفی کنند، گزینه‌ای ‏ایده ال به شمار می‌آید و مزایای بسیاری را به همراه دارد به ویژه اگر بتوانید تعداد فالوور تردز خود را افزایش دهید.

اگر قصد دارید یک پیج تجاری در تردز راه اندازی کنید، باید به دنبال محتوایی باشید که به مخاطبان هدف شما جذابیت و ارزش اضافه کند. برای آشنایی به راهکارهای تحقق چنین هدفی نکاتی که در مقاله “معرفی تکنیک های افزایش آمار در تردز“برای شما کمک کننده خواهد بود.

بازاریابی با تردز

تبلیغات آسان در تردز

کلید موفقیت ‏Threads، توانایی آن در استفاده از ارتباطاتی است که برند‌ها در حال ‏حاضر در پلتفرم‌های دیگر داشته‌اند. این کار را ارائه می‌دهد، به طوری که کاربران می‌‏توانند حساب‌های اینستاگرام خود را پیوند دهند تا افرادی را که در آن پلتفرم با آن‌ها در ‏ارتباط هستند دنبال کنند. ‏

اگر تبلیغ‌کنندگان بتوانند همین کار را انجام دهند، به گسترش کسب‌وکار خود کمک می‌کنند. ‏پل کلی، مدیر ارائه‌دهنده اطلاعات تجاری Analytic Partners، معتقد است که اگر ‏Threads‏ بتواند یک فروشگاه یک‌جا برای تبلیغات باشد، شرکت‌هایی می‌توانند محتوای ‏خود را از همان ابتدا برای کاربران جدید ‏Threads‏ بر اساس فعالیت قبلی فیس‌بوک یا ‏اینستاگرام خود تنظیم کنند. این ویژگی می‌تواند برای ‏Meta‏ یک مزیت واقعی به حساب بیاید. ‏

کلی در ادامه می‌گوید، به دلیل ساده‌سازی خرید و تحلیل رسانه‌ها در مقابل پلتفرم‌های ‏متعدد، تقریباً جذابیت طبیعی ‏Threads‏ برای تبلیغ‌کنندگان وجود دارد. ‏

سخن پایانی

تردز از جمله پلتفرم‌های کاربردی است که با کمک آن می‌توان کسب و کار خود را به ‏دیگران معرفی کرد و نوعی بازاریابی برای کسب و کار شما به حساب می‌آید.

آیا امکان تغییر نام کاربری در تردز وجود دارد؟

حساب کاربری شما در تردز به طور مستقیم با حساب کاربری شما در اینستاگرام متصل است، هر چند که گفته شده که در آینده ممکن است تردز از اینستاگرام مستقل شود اما در حال حاضر برای تغییر نام کاربری خود در تردز باید نام کاربری اینستاگرامتان را تغییر دهید.

با وجود اینکه تردز یک برنامه جدید است اساسا آموزش بازاریابی در آن کاربردی دارد؟

با وجود آنکه تردز به نسبت رقیب قدیمی خود که امروز آن را با نام ایکس می‌شناسیم سابقه کمتری دارد، اما در مدت کوتاهی توانست کاربران زیادی را به خود جذب کند. ضمن اینکه با ورود کاربران سرشناس این شبکه اعتبار بیشتری کسب کرده است بنابراین با بازاریابی صحیح تردز، می‌توانید بهترین بهره‌برداری را از ظرفیت‌ های این اپلیکیشن ببرید.

چه ویژگی‌ هایی به کاربران برای بازاریابی در تردز کمک می‌کند؟

‏ترکیب محتوا ها و افرادی که در اینستاگرام فعالیت دارند با محیط تردز فضای عالی را برای تبلیغات فراهم کرده است و از آنجا که تردز در ابتدای کار خود است هزینه تبلیغات در این فضا هم پایین است. به این ترتیب با تبلیغات مناسب و تعامل با کاربران می‌توانید حتی از تردز برای ارتقاء پیج اینستاگرام خود نیز استفاده کنید.

5/5 - (2 امتیاز)



شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید ...