چگونه ریلز‌هایی بسازیم که وارد اکسپلور شوند؟

چگونه ریلز هایی بسازیم که وارد اکسپلور شوند؟

صفحه اکسپلور اینستاگرام و تب ریلز هر دو جزء مواردی هستند که محتوای شما در آن‌ها می توانند تعامل بالایی داشته باشند. همه می خواهند محتوای آن‌ها در هر دو تب ظاهر شود. حالا تصور کنید ریلز بسازید و آن را برای ورود به اکسپلور استفاده کنید. ریلز به عنوان یکی از محبوب‌ترین محتواهای اینستاگرام شناخته می شود. هیچ چیز ناامید کننده‌تر از این نیست که ریلزهای شما بازدید بسیار کمی داشته باشند. گاهی اوقات به نظر می رسد هر کاری که انجام می دهد، هیچ فایده‌ای برای ورود به اکسپلور اینستاگرام ندارد.

الگوریتم اینستاگرام محتوای شما را دوست ندارد و شما نمی دانید که چرا ویدیوهای ریلز شما به اکسپلور وارد نمی شوند. اگر همه این موارد برای شما آشنا به نظر می رسند، جای درستی هستید. سوال اینجاست که ریلز برای ورود به اکسپلور به چه چیزی نیاز دارد؟ چگونه می توان ریلزهایی را ساخت که وارد صفحه اکسپلور اینستاگرام شوند؟ قطعا ترفند ورود به اکسپلور اینستاگرام با ریلز به شما برای دسترسی به اکسپلور کمک می کنند، ولی این شما هستید که باید از این ترفندها کمک بگیرید.

در ادامه با سایت خرید ویو همراه باشید تا راز ساخت ریلز های اصولی برای ورود به اکسپلور برای شما بازگو کنیم.

صفحه اکسپلور اینستاگرام چیست و چگونه کار می کند؟

قبل از اینکه بخواهیم در مورد نحوه ساخت ریلز برای ورود به اکسپلور اینستاگرام صحبت کنیم، لازم است که بدانیم صفحه اکسپلور چیست و اصلا چگونه برخی از محتواها را در خود منتشر می کند.

ساخت ریلز‌های موفق برای اکسپلور

صفحه اکسپلور در واقع بخشی از برنامه اینستاگرام است که در آن الگوریتم خاصی به کار رفته و محتوای خاصی را به کاربران پیشنهاد می کند. برای کسانی که به دنبال رشد سریع‌تر و دیده شدن در اکسپلور هستند، تولید محتوای جذاب و استفاده از هشتگ‌های مرتبط بسیار مهم است. همچنین، خرید ویو ریلز می‌تواند تأثیر بسزایی در افزایش بازدید و تعاملات داشته باشد. این روش کمک می‌کند تا محتوای شما شانس بیشتری برای ورود به اکسپلور پیدا کند.نحوه عملکرد اکسپلور اینستاگرام به شرح زیر است:

  • علایق: به عنوان مثال، شما به لباس و اکسسوری‌های زنانه علاقه مند هستید و از بازدید از پست‌های مربوط به این موارد لذت می برید. در نتیجه، شما در درجه اول پست‌های مرتبط با این موضوعات را در صفحه اکسپلور مشاهده می کنید.
  • دنبال کردن: به عنوان مثال، شما دوستان، همکاران و برخی افراد مشهور را دنبال می کنید که هر کدام علایق، محصولات و خدمات متنوعی دارند. محتوای هر یک از حساب‌های ذکر شده روی محتوای صفحه اکسپلور اینستاگرام تاثیرگذار خواهد بود.
  • فعالیت‌ها: اینکه چه فعالیت‌هایی دارید و نظرات خود را چگونه به اشتراک می گذارید نیز می تواند روی اکسپلور اینستاگرام شما تاثیرگذار باشد. در واقع مشارکت برای انجام فعالیت‌های مختلف می تواند نوع محتواهای موجود در اکسپلور را تعیین کند.

تجزیه و تحلیل آمار در اینستاگرام تاثیر عمده‌ای در بهبود عملکرد شما خواهد داشت بنابراین در مقاله “آموزش تجزیه و تحلیل آمار در اینستاگرام” قصد داریم تا این موضوع را به شما آموزش دهیم.

نحوه ساخت ریلز برای ورود به اکسپلور اینستاگرام

هم شما می دانید هم ما که ساخت ریلز برای ورود به اکسپلور اینستاگرام تا چه اندازه می توانند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. به خصوص اینکه ریلزها می توانند بازدید بسیار خوبی بگیرند و باعث ورود بیشتر به صفحه اینستاگرامی شما گردند. اما ورود به اکسپلور اینستاگرام با ریلز به همین سادگی که فکر می کنید، قابل انجام نیست. شما می بایست اقداماتی را انجام دهید که در ادامه به آن‌ها اشاره می کنیم. با این اقدامات، احتمال ورود به اکسپلور اینستاگرام بسیار افزایش پیدا خواهد کرد.

1. اپلیکیشن اینستاگرام خودتان را به روز کنید

یکی از بهترین روش‌ها برای ساخت ریلز برای ورود به اکسپلور اینستاگرام، به روز کردن اپلیکیشن است؛ اما چطور؟ گاهی اوقات به نظر می رسد همه چیز مرتب است. محتوای استفاده شده در ریلز اینستاگرام خوب است و می توانید آن را در زمان مناسب پست کنید. با این حال ممکن است اشکالات مختلفی در اینستاگرام وجود داشته باشند که معمولا به دلیل عدم بازدید و کشف محتوای شما توسط کاربران در صفحه اکسپلور باشد.

به‌روزرسانی اپلیکیشن اینستاگرام به شما امکان دسترسی به جدیدترین قابلیت‌ها و رفع مشکلات فنی را می‌دهد. این کار امنیت حساب شما را افزایش داده و عملکرد برنامه را بهبود می‌بخشد. از ابزارهای حرفه‌ای و خدمات اینستاگرام بهره‌مند شوید و تجربه‌ای روان و بهینه را در این پلتفرم تجربه کنید.

برای رفع این مشکل، کافی است اپلیکیشن اینستاگرام خودتان را آپدیت کنید. سپس محتوای خود را آپلود کنید تا ببینید چه اتفاقی می افتد. اگر همچنان مشکل وجود داشت، می توانید از نسخه بتا اینستاگرام استفاده کنید. اگرچه این ترفند ورود به اکسپلور ارتباطی با نوع محتوای تولید شده شما ندارد، اما می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

2. با یک حساب کاربری جدید اینستاگرام امتحان کنید

آیا به سایه بان اینستاگرام اعتقاد دارید؟ شاید برخی از شما در مورد آن بدانید و برخی دیگر خیر؛ اما مهم این است که سایه بان اینستاگرام واقعا وجود دارد. هیچ ابزار و نرم افزاری برای اینکه تشخیص دهد حساب اینستاگرام شما از سایه بان رنج می برد یا خیر وجود ندارد. تنها راه این است که بررسی کنید ریلزها و پست‌های شما در حال دریافت برداشت هستند یا خیر. اگر اینطور نیست، ممکن است حساب شما سایه بان شده باشد. معمولا این اتفاق در نتیجه استفاده از هشتگ‌های نامربوط و ارسال محتوای توهین آمیز برخلاف دستورالعمل‌های اینستاگرام رخ می دهد.

3. از موسیقی‌ها و صداهای پرطرفدار اینستاگرام استفاده کنید

اینستاگرام دارای کتابخانه وسیعی از موسیقی و صدا با اطلاعات مختلف است که در آن می توانید ببینید چه آهنگ‌هایی در ریلز اینستاگرام ترند هستند. ممکن است شما نیز این را تجربه کرده باشید که وقتی با یک Reel مواجه می شوید و آن ویدیو را لایک یا ذخیره می کنید. الگوریتم اینستاگرام به طور مداوم حلقه‌های مشابه با صدای محبوب را به شما پیشنهاد می کنیم. سعی کنید از کتابخانه موسیقی اینستاگرام برای ایجاد ریلز اینستاگرام استفاده کنید، زیرا امکان دسترسی گسترده‌ای را به مخاطبان شما می دهد.

استفاده از موسیقی‌ها و صداهای پرطرفدار در اینستاگرام باعث افزایش تعامل کاربران با محتوای شما می‌شود. این روش کمک می‌کند تا ویدیوهای شما بیشتر دیده شوند و در اکسپلور نمایش داده شوند. برای تکمیل این استراتژی، می‌توانید از خرید لایک اینستاگرام برای تقویت دیده شدن پست‌های خود بهره ببرید.

4. محتوای قدیمی را حذف نکنید

ساخت ریلز برای ورود به اکسپلور نباید هیچ گاه نادیده گرفته شود. شما یک ریلز می سازید و در حساب خودتان نیز آپلود می کنید، اما بعد از یک ساعت متوجه می شوید که محتوای شما چند بازدید داشته است. با این حال آن را حذف می کنید، زیرا فکر می کنید که ریلز عملکرد خوبی نداشته و یا تعامل کافی نداشته است. این یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی است که مرتکب می شوید.

راز ورود ریلز‌ها به اکسپلور

وقتی ریلز خود را در اینستاگرام پست می کنید، الگوریتم آن را به 10 درصد از دنبال کنندگان شما پیشنهاد می کند. اگر 10 درصد از فالوورهای شما با محتوای شما درگیر شوند، الگوریتم ویدیوی ریلز شما را به مخاطبان علاقه مند بیشتری می فرستد و این روند چندین مرحله ادامه دارد. با حذف سریع ریلز، شما از انجام این روند جلوگیری می کنید. حداقل 7 روز صبر کنید. معمولا زمان زیادی طول می کشد تا ریلز اینستاگرام جذابیت بیشتری پیدا کند.

استوری‌های اینستاگرام یکی از موفق‌ترین ابزارها در جذب مخاطبین هستند، بنابراین استفاده اصولی از آنها برای کاربران اهمیت ویژه‌ای دارد. در مقاله “جذب مشتری در اینستاگرام با استوری ها” تلاش کردیم تا راهکارهایی که به کارگیری آنها باعث می‌شود کاربران بیشتری را جذب کنید را به شما معرفی کنیم.

5. فالوورهای خود را سرگرم کنید

صرف نظر از هشتگ‌ها یا آهنگ‌هایی که استفاده می کنید و مدت زمان آن‌ها، مهم‌ترین جنبه در اینستاگرام این است که آیا محتوای شما مخاطبان شما را سرگرم می کنند یا خیر. محتوای شما تنها زمانی به دیگران نشان داده می شوند که 10 درصد از دنبال کنندگانتان را درگیر کرده و به آن‌ها پاسخ دهند. تعامل در ریلز اینستاگرام از طریق سرگرمی حاصل می شود. بنابراین، روی سرگرم کردن مخاطبان خودتان با انتشار محتوای باکیفیت تمرکز نمایید.اگر آن‌ها از محتوای شما لذت می برند، ممکن است آن‌ها نیز ریلزها را به سایر دنبال‌کنندگان و دوستان خود بفرستند.

6. بهترین ساختار را برای ریلز اینستاگرام بسازید

ساخت ریلز برای ورود به اکسپلور، نیاز به یک ساختار مناسب دارد. برای استراتژی محتوای شما در اینستاگرام ضروری است که ریلزهای خودتان را به طور موثر و با یک ساختار مناسب بسازید. دقت کنید که کدام قسمت‌ها بیشترین توجه را به خود جلب می کنند. ساختار حرفه‌ای برای ریلز اینستاگرام شامل شروعی جذاب، محتوای خلاقانه و پایانی قوی است. استفاده از جلوه‌های بصری و متن‌های کوتاه تاثیرگذاری بیشتری دارد. برای افزایش بازدید و تعامل، می‌توانید از خرید ریچ و ایمپرشن اینستاگرام بهره ببرید و محتوای خود را به جمع بیشتری از مخاطبان نمایش دهید.

یک مثال کارامد برای زمان بندی ساختار ریلز اینستاگرام وجود دارد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

  • 0: 00 – 0: 03: موضوع خود را به مخاطبان معرفی کنید.
  • 0: 03 – 0: 06: جالب‌ترین قسمت ویدیوی Reel خود را به اشتراک بگذارید.
  • 0: 07 – 0: 12: ایک رزش اضافه کنید، مانند نکات، دانش، یا شوخ طبعی.
  • 0: 12 – 0: 15: شامل یک فراخوان برای اقدام داشته باشید.

7. ریلز با ارزش و جذاب بسازید

شاید برای شما سوال پیش بیاید که چرا این نکته مهم برای ساخت ریلز برای ورود به اکسپلور را اینجا ذکر کرده‌ایم؟ واقعیت این است که هر یک از اقدامات ذکر شده برای ورود به اکسپلور اینستاگرام موثرند، اما این مورد گل سرسبد روش‌های ساخت ریلز است. شما باید مطمئن شوید که ریلز شما جذاب است و می تواند مخاطب را با خود درگیر کند. برای این کار کمی باید صبوری کنید و چندین ریل متفاوت را منتشر کنید. این کار باعث می شود تا دستتان بیاید که برای ورود به اکسپلور، نیاز به چه نوع ریلزهایی دارید.

ساخت ریلز حرفه‌ای برای اکسپلور

8. در زمان مناسب ریلز منتشر کنید

شاید این موضوع ارتباطی با ساخت ریلز برای ورود به اکسپلور اینستاگرام نداشته باشد، اما بسیار مهم و موثر است. همانطور که توضیح دادیم، ریلز اینستاگرام باید 10 درصد از مخاطبان و بازدیدکنندگان شما را درگیر کند. پس بسیار مهم است که ریلزهای اینستاگرام را در زمانی منتشر کنید که مطمئن شوید مخاطبان شما آنلاین هستند. با چند بار آزمون و خطا متوجه می شوید که بهترین زمان برای انتشار ریلزهای اینستاگرام چیست.

مقاله “نقش هشتگ‌ها در افزایش فالوور اینستاگرام” به طور دقیق به جزئیات مواردی که باید در استفاده از هشتگ‌ها رعایت کنید می‌پردازد. در نتیجه مطالعه آن تا حد زیادی در افزایش تعامل کاربران با پست‌ها یا استوری‌های شما اثر خواهد گذاشت.

سخن پایانی

در این مقاله 8 روش برای ساخت ریلز برای ورود به اکسپلور و ترفندهای مربوط به آن را ذکر کردیم. اگر می خواهید محتوای خودتان را در صفحه اکسپلور اینستاگرام به نمایش بگذارید، باید بدانید که ساخت ریلز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. ریلز شما باید جذاب و دارای ساختار مناسبی باشد. از موسیقی‌های ترند در آن استفاده شده باشد و همچنین محتوای با ارزش و جذابی را به مخاطبان ارائه کند. با درگیر کردن مخاطبان بیشتر، هر روز به شمار بازدیدکنندگان ریلز اینستاگرام افزوده خواهد شد.

چه عواملی باعث می‌شوند ریلز‌ها شانس بیشتری برای ورود به اکسپلور داشته باشند؟

استفاده از موسیقی‌های پرطرفدار، کپشن‌های جذاب، و هشتگ‌های مرتبط می‌تواند به بهبود شانس ورود به اکسپلور کمک کند. همچنین، کیفیت و خلاقیت در تولید محتوا بسیار مهم است.

چگونه می‌توان تعامل کاربران را در ریلز افزایش داد؟

تشویق مخاطبان به لایک، کامنت و به اشتراک‌گذاری ریلز از طریق محتوای تعاملی و سوال‌برانگیز، تاثیر زیادی بر افزایش تعامل و ورود به اکسپلور دارد.

آیا زمان انتشار ریلز تاثیری در ورود به اکسپلور دارد؟

بله، انتشار ریلز در زمان‌هایی که کاربران بیشتری آنلاین هستند، شانس دیده شدن و تعامل بیشتر را افزایش می‌دهد. بررسی تحلیل‌های اینستاگرام می‌تواند به شناسایی بهترین زمان کمک کند.

5/5 - (1 امتیاز)



شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید ...